بچم سرماخورده بینیش گرفته چیکار کنم

۴ پاسخ

عزیزم کلاه سرش کن یا روسری زیر کلاهش پنبه بزار جوری که رو ملاجش رو کامل بگیره بعد هم الکی تو دماغ بچه ات قطره نچکون چون همش میره تو دهنش شیر خودت رو بدوش با قاشق چای خوری در حد دو قطره بریز تو دماغش تو خواب بهتره سرش رو تکون نمیده هم دماغش باز میشه هم تا عطسه کنه هرچی مخاط داره میاد بیرون با دستمال تمیزش کن هیچی بهتر از شیر خودت نیست

الان بوه سرما نمیخوره احتمالا شیر برگشته مونده دماغش کیپ کرده ..علائمش چیا هستن ؟ بچه تا ۶ ماه خیلی کم پیش میاد سرما بخوره مگر اینکه واقعا مراقبش نباشی و همش بیرون باشه و جلو کولر ..

ی قطره دکتر نوشته من گرفتم میخوای عکسشو بفرستم؟

با پودر تمیز کن اول قطره بریز

سوال های مرتبط

مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی
مامان معین❤️ مامان معین❤️ ۶ ماهگی