۴ پاسخ

قطره سدیم کلراید بریز تو بینیش هیچ ضرری نداره

هر هشت ساعت قطره سدیم کلرایدو بزن… در حالت عادی هم بزن

قطره سدیم کلرید از داروخونه بخر، هروقت گرفت هر سوراخ یه قطره بریز

بچه منم اینجوری شده

سوال های مرتبط

مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی