۲ پاسخ

دختر من هربار ک بالا میاره شیر داخل بینیش میمونه اذیتش میکنه تا قطره بریزم دربیارم
طبیعیه

نه بچه ها بینیشون میگیره
اگه‌‌ تب و سرفه داشت ببرش دکتر

سوال های مرتبط