مگه تو بیمارستان نگفتن ؟ مدام باید بینیشو تمیز کنی ی کلاهم سرش کنی خوب میشه
عزیزم سرما نخورده بچه ها هفته های اول اب تو بینیشون هست و مدامم عطسه میکنن بچه سه روزه سرما نمیخوره
ببرش دکتر معمولا اسپری بینی میده
ببرش دکتر عزیزم این راهکار های خونگی هم انجام نده برای نوزاد
از کجا میدونی سرما خورده گلم،شاید رفلاکس داره ک بینیش کیپ میشه و خس خس می کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.