خانوما بینی دخترم گرفته چیکار کنم؟

۳ پاسخ

پوار

من با موچین در می آوردم
ست ناخون گیرش یک موچین پلاستیکی داشت کارایی شو نمی‌دونستم ازش برای تمیز کردن بینی امیرحسین استفاده میکردم😂😂

من با ته سنجاق کوچولو در میارم و آروم میکشم بیرون
مهارت میخواد واقعا😅😁.
پوار بینی هم خریدم واقعا بیخوده

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی