سلام خانما بینی دخترم گرفته چیکار کنم

۳ پاسخ

عزیزم قطره سدیم کلرید بزن براش هر بینی ی قطره و با پوآر تمیز کن براش

از شیر خودت با قطره چکون یکی دوقطره بچکون تو دماغش

اسپری سدیم‌بزن

سوال های مرتبط

مامان آوا✨💛 مامان آوا✨💛 ۱۱ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان Mersana مامان Mersana روزهای ابتدایی تولد
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی