۱۶ پاسخ

چرا من از سز وحشت دارم؟😂واقعا میترسم

عزیز دو راه بیشتر نداری طبیعی یا سزارین وقتی طبیعی وحشت داری انتخاب بعدیت سزارینه . پس دیگه دنبال بقیش نباش بله ممکنه درد هم داشته باشی بعد از عمل

عزیزمددکترت کیه کدوم بیمارستان میخای بری هزینه زیر میزی چقدر

قطعا دوباره برگردم عقب صدرصد انتخابم سزارینه ببین مونده به آستانه تحمل درد هر نفر من خودم درد داشتما اما خیلی نه اصلا اذیت نشدم خونریزیمم کم بود از روز سوم پاشدم خودم همه کارامو کردم از اون اول پمپ دردم نگرفتم وقتی دیدم غیرقابل تحمل نیست...فقط از من میشنوی برو تحت نظر بهترین متخصص شهرتون هر چقدرم خواست بده بزار خودش برات عمل کنه الان برای من خیلی گرون تموم شد اما جای برشی که زده یه وجبم نمیشه هر کی میبینه میگه چقدر تمیز و جمع و جور اصلا انگار نه انگار یه بچه دراومده

عزیزم واقعا این تصمیم فقط تصمیم خودته با حرف دیگران انتخاب نکن منم به شدت فوبیای طبیعی دارم ب حدی ک یک ماهه تپش قلب دارم و اینکه تحمل دردم خیلی کمه پس ب حرف کسی گوش نمیدم ک آی طبیعی خوبه فلانه بدن خودمه خودم تصمیم میگیرم ک سزارین شم توام خودت تصمیم بگیر نذار کسی برات تصمیم بگیره درسته سز هم درد داره ولی حداقل بهتر از اینه یک روز درد وحشتناک بکشی بعد تازه وحشتناک اینجاست ک نشه و ببرنت سز انگار درد دوتاشو میکشی مثل زنداداشم

اگه دکترت خوبه شک نکن

من میرم سزارین انتخابی
چون بنظرم بدنم با درد سزارین راحت تر کنار میاد
و طبق تجربه ای که از دوستام دیدم
دردش با شیاف و مسکن و پمپ درد قابل کنترله
واقعا حالشون خوب بود بعد عمل

پمپ درد معجره بگیر حتما

من تجربه خودمو میگم من موقه ی ک باردار بودم اخراش دیگه وقتی رفتم دکتر برا معاینه گفت ک لگنت کوچیکه برا طبیعی ی خورده سخته من اون موقه خیلی پیاده روی و ورزش میکردم ی چنتا دکتر رفتم بازم همین حرفو زدن ک لگنت کوچیکه بعد از اون رفتم پیش دکتر خودم گفتم پس من سزارین میخام اگه نمیتونم طبیعی زایمان کنم چرا باید این همه درد بکشم قرار بود من شنبه پول بکشم توی مطب برا زایمان من چهارشنبه یهو فشارم رفت بالا گفتم برم بیمارستان همون شبی ک رفتم مامای بیمارستان ختم بارداری داد صبح زود اومدن بهم امپول فشار زدن بدون اینکه بهم بگن مردم و زنده شدم اونقد درد کشیدم از ساعت ۷صبح تا۸شب من فقط جیغ میزدم رحمم فقط ۳سانت باز بود اخرش دیدن نمیشه منو بردن اتاق عمل
ببین من چون لگنم کوچیک بود خیلی اذیت شدم ولی مثلا اتاق جفتی همینکه آوردنش باچنتا زور زایمان کرد

من مامانم منو طبیعی خواسته زایمان کنه ولی نیومدم یک روز بدون آب تو شکم مامانم موندم بعد مامانم میگه مریض شدی ولی سزارین عوارض های خودش را داره پس بزار بدنت انتخاب کنه

من واقعا راضی بودم بازم برگردم عقب انتخابم سزارین هسته درسته درد راه رفتن اول اینا هست ولی چون من استانه تحمل دردم کم هسته انتخابم سزارین بود و راضی بودم تا ۳ روز اول اذیت بودم بعدش سعی میکردم خودم تنهایی پاشم و بشینم و راه برم بعدش راحت میشع

چرا مثلاً وحشت داری ! بدن انسان بعد از میلیون ها سال زندگی اینطوری تکامل یافته طبیعت و شکل واقعی زایمان از راه واژن یا کانال عروس یک زن هستش سالیان سال هم هست که به همین منوال زایمان کردن اجدادیانمون ...برو کلاس بارداری به بدن خودت و پروسه زایمان آگاه شو طبیعی بدون هیچ افتادگی و برشی میتونی زایمان کنی به شرطی که آگاهی داشته باشی الکی داد و زور نزنی .به خاطرترست یه برش بزرگ عمیق نذار یادگاری تو بدنت بمونه منی که سزارین اجباری بودم خیلی حسرت خوردم که نشد ...خیلی حس قشنگیه زایمان طبیعی 🥲

من هیچ دردی تو سز احساس نکردم

اره چون دوروز درد کشیدم اخر سز شدم کاش از همون اول میشدم

اگر دکترت خوبه شک نکن که بهترینه
من خیلی راضی یودم خداروشکر
دردش هم واقعا برا منی که درد پریودیام افتضاح بود خیلی کم بود اصلا به چشمم نمیومد

عزیزم بهتره طبق بدنت تصمیم بگیری با پزشکت مشورت کن اصلا از روی ترس و تجربه بد دیگران برای خودت تعیین تکلیف نکن خدایی نکرده پشیمون نشی

سوال های مرتبط