کسانی که تجربه دارن ممنون میشم جواب بدین
#فرزندپروری

تصویر
۲ پاسخ

منم درد داشتم یا یه هفته بعدش کم کم اوکی شدم

دیگه بعد عمل که نباید درد داشته باشی منظورت جای بخیه ها هست

سوال های مرتبط