وا چه پرروعه 😑
مگه وظیفشونه که عیدی بدن
اگه بدنم از محبت و لطفشونه
منم مامانم دستش تنگه مستمری بگیرع
به دخترم چیزی نداد شوهرمم چیزی نگفت
تازه منو شوهرم برا مامانم عیدی بردیم
پدر مادر خودشون چقد میده بهتون؟
بگو مگه طلب میخای عیدیه دیگه هر چی توانش باشه میده دیگه چقد پروعه شوهرت بگو دفعه بعد همینم نمیگیرم ازش
خدایی چقدر پرروعه که روش شده اینو به زبون بیاره
چ پر توقع... ب مادرت بگو ایندفعه هدیه دادنی ب شوهرت بگه این اندازه خوبه یا نه بیشتر بدم گشنه
بگو پولارو جمع میکنیم خرج کفن و دفن تو کنیم مرتیکه
مگه طلب داره
درست حسابی جوابشو بده دهنشو ببنده
منم مامانم حقوق بگیره واسه رایان لباس خونگی خریده ۲۰۰نقدی دادواسش چن تاکتاب وخمیربازی خرید،حالاخونواده خودش چقدمیدن این داره خودشوجرمیده؟
چه پررو
بگو همین هم لطف و محبتشون بوده
میخواستی بری دختر پولدار بگیری که یه قرون هم بهت ندن . گوه خوریشون بکنی
منم سر جهیزیه ام . هی شوهرم میگفت این ایرانی . این فلان
کفتم همین الانم میتونی بری دختر پولدار بگیری نه دختر بازنشسته
حالا ننه و بابای خودشون میرینن براشون
خودت شوهرتو پررو کردی
چقدر مثل منی😢
بابام فوت شده مامانم مستمری بگیره ولی با حقوق ۹تومن شده از عید
یه خواهر مجرد دارم ،یه داداش ۷ساله
شوهرم هم همینطوره
پارسال مامانم به پسرم عیدی نداد ناراحت که چرا عیدی نداده و هر روز میپرسید نداد واقعا میگفتم نه مامانم یادش رفته بود
حالا امسال ۴۰۰بهش داد دوباره میگه چرا ۴۰۰داده چرا زیاد داده گفتم تو حالت خوش نیست اگه نده میگی چرا نداده اگه بده میگی چرا اینقدر داده ،میگه خب من باید ۵۰۰بدم به داداشت،میگه اگه مامانت ۱۰۰میداد من ۲۰۰میدادم به دادشت،حالا اون ۴۰۰داده من باید ۵۰۰بدم ،ندارم😐
به خدا نمیدونم چه گناهی به درگاه خدا کردیم که اینه وضعمون
مردها از هر فرصتی استفاده میکنن پای خانواده زنشون از خونه شون بگیره که ناراحت باشن نیان
چقدر بی شعور و مفت خوره مرد گنده از یه زن بیوه و ضعیف طلب پول داره
عیدی باید درحد یه دست لاف و برکت جیب باشه به اصطلاح
کادو تولد و عروسی که نیست!
در حد ۲۰۰_۳۰۰ تومن باشه
چقدر بده آدم چشم و دل سیر نباشه
بهش بگو اصلا نباید به ما عیدی میدادن؛ برعکس ما باید براشون عیدی میبردیم و یکم تو هزینه های عید کمکشون میکردیم
مادرت شوهرش بالاسرش نیست و زندگی تو این دوره و زمونه اونم تنهایی خیلی سخته
توهم یواشکی یه مبلغی رو به عنوان عیدی هم به مادرت بده و هم به خواهرت تا دلت آروم بشه❤❤❤
طلاقت را بگیر راحت شو بابا
چرا مگه طلبکار مردمه چقدر بعضیا پرو هستن
یه یوال چرا به دخترای خاهرتون بیشتر دادن.حتی اگ قرار بود مساوی ندن یواشکی اینکار میکردن کسی نبینه .حق به همسرتون نمیدم کارشون بده ولی کار مادرتونم خوب نبود به هرحال باجناقش سرش منت بزاره
چقدر بی غیرته از مردای آویزون متنفرم
چه رویی داره چشمش به پول مامانته؟ خونواده خودش چیکار میکنن سند میزنن به نامش
بگو خودت بمیری
چه قدر پرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.