اول مرغ تو پیاز فراون و ادویه بپز بعد ابش بریز و یه تفت کوچیک بده و سس ربیت درست کن و مرغش بزار توش .زعفرون و ادویه و فلفل دلمه بزار دیگ هیچ بویی نمیده
ببین رب انار بزن و رب گوجه ببین میخوره
برگ بو بنداز یدونه عالی میکنه
ببین پیاز زیاد تفت بده وقتی نرم شد و مرغ بذار روش یکم که گذشت دوتا جبه سیر بعد ادویه مرغ یا هر ادویه ای که داری، دلمه خورد کن یکی دوتا لیوان اب اضافه کن زیرش کم کن حدودا دوساعت با شعله کم پخته بشه.
دراخر دوست داشتی سرخش کن دوست نداشتی نکن.وقت سرو زعفرون اب شده بریز روش
لذتشو ببر
سینه بو نمیده فقط رون بو سگ میده
بزارش تو اب نمک زیاد بمونه بعد خشکش کن هرمدلی درست نیکنی بکن فقط بهش برگ بو پودر سیر و اویشن بزن بوشو بگیره
قبل اینکه میخوای بپزی. یخ مرغ که باز شد چند ساعت تو زعفران فرآوران بخوابون. بعد سرخش کن. قشنگ بعد پیاز اینا جدا تف بده زرشک پلو با مرغ خوشمزه درست کن
سلام داداش منم اینطوریه
مامانم یه شب تا صبح تو سرکه و اب نمک میزاره
بعدم باپیاز زیاد سرخش میکنه و بجا رب بهش زعفران میزنه و هویج و فلفل دلمه ای ادویه هم میزنه
خیلی باید زعفران بزنی تا تو اب و زعفران بپزه
خیلی خیلی خوشمزه اس امتحان کن
همسر منم حساسه بخاطر همین مرغ کامل نمیخرم همش سینه ی مرغ میخرم ک اصلا بو نمیوه..اول حسابی مرغ رو سرخ کن بعد بزار داخل سس پیاز و فلفل دلمه
از چندساعت تو اب و نمک زیاد بذار بمونه بعد خشک کن و مزه دارش کن هرجورمیخوای بپزش بوی زهم تمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.