بعضی سونو ها ضربان قلب و نمیزنن
عیبی نداره عزیزدلم همه چی عالیه
انشالله بسلامتی نینی تو بغل بگیری
توی عکس سونو ی سری نوشته داره پایینش ریز نوشته
ازمنم تو خود جواب چیزی ننوشته بود
نه برای منم ننوشته بود سونوی اولم
خوبه خداروشکر ضربانش خوبه که نوشته منظم
نه عزیزم واجب سر سر دخترم نزده بود
زده ضربان قلب منظم کافیه دیگه
واسه من ۶ هفته بودم سونو واژینال کرد زده بود
برا منم نداشت
صداشو شنیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.