۹ پاسخ

بعضی سونو ها ضربان قلب و نمیزنن
عیبی نداره عزیزدلم همه چی عالیه
انشالله بسلامتی نینی تو بغل بگیری

توی عکس سونو ی سری نوشته داره پایینش ریز نوشته
ازمنم تو خود جواب چیزی ننوشته بود

نه برای منم ننوشته بود سونوی اولم

خوبه خداروشکر ضربانش خوبه که نوشته منظم

نه عزیزم واجب سر سر دخترم نزده بود

زده ضربان قلب منظم کافیه دیگه

واسه من ۶ هفته بودم سونو واژینال کرد زده بود

برا منم نداشت

صداشو شنیدی

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری