۱۰ پاسخ

تا یسالکی ک غذا سفره نباید داد
غذای خودشم تاهرچقد ک میلش باشه
هر نی نی ای متفاوته

دکتر گفت بین ۱۰-۱۶ قاشق چای خوری، دخترم گاهی شیش قاشق میخوره گاهی چند تا کاسه ماست خوری میخوره ، معمولا غروب خوش اشتها تره

هرچقدر ک میلش کشید بخوره

من الان غذای سفره میدم چون غذاهای خودشو اصلا نمیخوره . هر چقد که خودش خواست میدم وقتی سیر بشه دیگه نمیخوره تقریبا ۴و۵ قاشق

دختر من تا بخوریم میخوره😐💔

ببین من نمیدونم کار درستی میکنم یانه
براش کلیپ میزارم بهش غذا میدم
یه ماست خوردی کوچیک میخوره
یا براش آهنگ میخونم

از ۱۰ماهگیه
هرچقدر خواست

من دکتر پسرم گفت هرچی خودش بخوره زیادم نمیخوره

مامانا یه سوال 👀💛
تا حالا شده برای غذا خوردن نی‌نی‌ت به دردسر بیفتی یا حس کنی برنامه‌اش اونجوری که باید اصولی نیست؟ 😔🍽️
اینجا قراره یه نفس راحت بکشی 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا هر لقمه بهونه بگیره
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا دنبال ایده‌های جدید و خوشمزه‌ای
حتی اگه درگیر اینا هستی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 حساسیت‌های غذایی
من کنارت هستم تا یه برنامه ساده، خوشمزه و کاملاً اصولی برای کوچولوت داشته باشی 🥣🍌
🎁 یه سورپرایز هم برات دارم:
«مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه رایگان غذایی» 😍
اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بدی: @Atena_0422
👉 یا وارد کانال بشی: @ninifoodartam
✨ فقط بنویس: «برنامه رایگان»

دختر من کلا هر غذای رو ۳.۴قاشق میخوره

سوال های مرتبط