۸ پاسخ

ایروکس

دکتر واسه پسرم شامپو everin نوشت
خیلی راضیم رنگ نارنجیش و گرفتم
شما بسته به خواستتون بگیرید رنگش عوض میشه

من از همون اول جانسون میزنم عااالیه

شامپو بی فایدس
ببین اهن بدنش یا ویتامین دی بدنش کم نیس

شما هم‌نینیت موهاش نازک و کمه؟

شامپو تیله‌ای گلرنگ

اکتیو میزنم

من فیروز فقط میزنم از قدیم هم بوده خیلی هم راضی هستم

سوال های مرتبط