سلام توجه نکنبد ب علابم هرانچه خیره رخ بده ۴ روز دیگه تست بزنید
اره حق داری نمیشه بی خیال شد
فاطمه
امام حسین و قسم میدم به علی اصغرش که این ماه مثبت باشی🤲
تو ام برام دعاکن باردار نباشم خیلی حالم بده
😃به دلم افتاد که بارداری و دختره حالا اگه همینی که میگم شد شیرینی ما یادت نره.
فاطمه جان بخدا الانم بیبی بزنی اگهچیزی باشه مشخص میکنه
دنبال علائم نباش هرچه بیخیالتر باشی زودترنتیجه میگیری
انشالله بارداری عزیزم . به حق همین ماه عزیز
عزیزم پاشو یه تست بزن مطمئن باش مثبت هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.