۸ پاسخ

سلام عزیزم چطوری کجایی نبودی با بچه ی دوم چه میکنی

نه دیگه وقتی ال دی میخوری خودش یه روش جلوگیریه ، نیاز به روش دیگه ای نیست

عزیزم زایمان کردی ب سلامتی؟

ال دی خودش جلوگیری اگه مرتب میخوری دیگه جلوگیری نکن

ورق دوم رو شروع کردی دیگه میتونی جلوگیری نداشته باشی

دیگ نیاز ب جلوگیری نداره

میتونی جلوگیری نکنی .
ی مدت میخوردم جلوگیری طبیعی درکنارش داشتم .

ال دی اعصابتو بهم میریزه
وقتی ال دی میخوری دیگه جلوگیری نکن

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی