۴ پاسخ

من از واکسن ۴تا الان تذیت میکنه برا شیر خوردن

اره بخاطر واکسنه وقتی گیجه خواب بده بهش خوب میشه فردا انشالله

لعنت به واکسن

سلام اره بخاطر واکسن ترسیده یواش یواش اوک میشه

سوال های مرتبط