۳ پاسخ

مسئله شیر نیس
شیشه گرفتن و از سینه گرفتن بیشتر دوس دارن
منمـ این چالشو دارم

یا شیرت کم هست یا طعم شیر خشک رو بیشتر دوست داره

مال منم همینه😁

سوال های مرتبط