مامانا آب سیب مجازه بدیم نی نی جون مون ؟

۵ پاسخ

بله من از ۴ ماهگی ب دختر بزرگم میداد ب تجویز پزشک بخاطر رفلاکس

آره عزیزدلم فقط وقتی آب سیب گرفتی نهایت تا نیم ساعت چهل دقیقه باید مصرف بشه حواست باشه😻🫰🏻

آره سیب از اول شروع غذای کمکی مجازه
البته یکم نفاخ ه

اره عزیزم

بله دکتر دخترم از ۶ ماهگیش مجاز کرد

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان آیراد مامان آیراد ۱۶ ماهگی