منم اصلا با آرایش کردن نمیتونم کنار بیام بااینکه کلی هم لوازم آرایشی میخرم ولی سنگینی رو پوستم نمیتونم تحمل کنم
منم همین طور 😁
مم ۲ سال اصلا ارایش دوس ندارم چی بشه ارایش کنم اگه هم هرزگاهی دلم بخاد ریمل و رژ
حالا من خودمم گاهیی ارایش میکنم همه م که گفتن ارایش کم میکتیم پس اینایی که توخیابون مبیبینم از کجا میان🙄🙄
منم همینم 😂😂😂😂😂 فکر میکردم مریضی چیزیه
اصلااااا نمیتونم چیزی به خودم بمالم
همش حس میکنم ماسک زدم
خدانکنه ریمل بزنم
انگار سنگ اویزونه به چشمام
رژ بزنم انگار سیمان رو لبامه
من ک. هچ ارایش نمیکنم حتی مجالس ها😂
منم همینطور
اصلا ارایش دوس ندارم
نهایت ضد افتاب اگر روز باشه
و رژ لب
ریمل یادم میره
باقی چیزارم نمیزنم
من اگ کرم بزنم اره حس خفگی میده ولی پنکک میزنم
من کلا ارایش خیلی خیلی سبک میکنم و خیلی کم میزنم به صورتم کلا احساس سنگینی نمیکنه پوستم چون کرمم خیلی سبکه
آن دقیقا منم همینم کرم پودر و پنکک هم فرقی نداره آرایش میکنم یه ساعت بعدش دوست دارم کلا صورتمو بشورم راااااحت شم😬
من یکی دوساله ازارایش بدم میادجزاینکه مجبورباشم حس میکنم پوستم خفه میشه
من فقط ریمل میزنم و رژ
ریمل هم دوست ندارم فقط چون بورم و مژه هام طلایی هست مجبورم مشکی کنم که بی روح نشم
پنکک امتحان کنم تا حالا ۵ بار کرم هم نزدم 😂
بخاطر کرم پودره
من پنکک میزنم خیلی سبک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.