من مینی کیف دارم یکم با این مدلش فرق داره
یه جاهای خاص استفاده میکنم خیلی نازه
ولی مجبورم گوشیم یا بذارم تو جیب شلوارم یا دست شوهرم 😪
درکل زیاد کاربرد نداره مخصوصا اگه بخوای با بچه بری بیرون
کلی وسیله مجبوری تو دست بگیری یا تو کوله پسرم میذارم
خودم دوسش دارم اما همسرم میگه اینو دیگه ننداز 😬وسیله ها تو دست
ولی یه جایی مثلا کاربانکی یا دکتر بخوام برم خودم تنها ،پسرم نباشه میندازم
اره قشنگع حتما بگیر اینا خیلی شیک میشن
منم داارم زیادم کوچیک نیست
قشنگهه
کاربردی نیست زینتیه😂
خیلی قشنگه...
من دارم عین همینو قهوه ایش رو استفاده میکنم
من نمیپسندم
البته چون نظر پرسیدی گفتم هر جور صلاح میدونی
من سورمه ای اینو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.