از هر سایز دو یا سه دست بگیر
سرهمی هم هر سایز یکی بگیر
انشالله بدنیا اومد بخر
به ماه تولد هم دقت کن و جنس لباس
که مناسب فصل باشه
بستگی داره
به وزن تولدش و رشدش و ....
در کل خودم دو دست صفر خریدم چون بچه هام سه کیلو و کمتر بدنیا میان
سه دست یک و سه دست دو
بدنیا بیاد بعد ببینم چجوری میشه برم دوباره بخرم
من اکثرن سایز یک گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.