من میدم گناهداره شیر شیرینه تشنه میشن
من والا میدم گناه داره
دکتر ب من گفت بده من میدم خیلی بهتر شده
اره مامانم میگفت همیشه بده روزی یکی دوبار چند قلوپ آب جوشیده سرد شده میدادم
خیلی خطرناکه ندید
ی سرچ بزنید متوجه میشید
زیر 6 ماه قدغن هستش، شیر سینه مادر اولش اب هستش ک برای رفع تشنگیه و بعدش مواد مغذی داره ک برای رفع گرسنگیه، همون شیر کافیه ک بهش بدی
اره اب جوشیده خنک شده میدادم
زیر ۶ ماه خطرناکه داخل شیر مادر آب هست نگران نباشید بچه تشنه ش نمیشه
دوستان عزیز آب ندین
کسایی ک توی گهواره هستن قطعا گوشی هوشمند دارن ی سرچ بزنین
آب خطر داره
برای کلیه و کبد و معده
الان حوصله ندارم با جزئیات توضیح بدم چرا
ولی ندین
به بچه زیر شش ماه آب نمیدن
دکتر گف تو شیر اب هس
من ب اولی دادم چن بار ولی دکترا میگن اصلا نباید بدی ضرر داره
یا نه🙂
منکه نمیدم. نمیدونم
چون هوا گرمه میگم گناه دارن بهشون اب بدیم ولی بهداشت میگه نه فقط شیر مادر تا شش ماهگی
به دختر بزرگم میدادم ولی بقیه بچه هام نه
بچه ۲۰ روزه نه
اما از چهار ماهگی به بعد میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.