بین اسم سلاله و مانلی ب نظرتون کدوم بهتر

۱۸ پاسخ

مانلی

سلاله

سلاله اولین بار بود شنیدم و چقدر برام اسم خاصی بود❤️
ان شاء الله هررررچی صلاح دونستید بذارید

سلاله اسمیه که کم تکرار شده و. قدیمی هم نیس کمتر کسی شنیده

مانلی اگه بچم دختر میشد قرار بود مانلی بشه پرنسس مامان🥺😂 بزار داداش و به دنیا بیارم خیلی زود ترو هم میارم مادر

مانلی

مانلی قشنگتره
تا دنیا بیاد هزار تا اسم انتخاب میکنی

مانلی

مانلی

مانلی

مانلی

اوه دیگه سلاله درکاره مگه

مانلی

قطعا مانلی

قطعا سلاله از القاب خانم فاطمه زهرا هستش
در انتخاب اسم سعی کنید به آینده بچه هم توجه کنید که بعد با چه اسمی میخوان صداش کنن

مانلی

مانلی

سلاله که نه باز مانلی یکم بهتره
ولی قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری