سلام مامانا بیشتر وقتا بچه هاتون با چی سرگرم میکنید ؟

تصویر
۸ پاسخ

دختر من بیشتر جعبه و کارتن دوست داره وسیله میزارم کنارش با یه کارتن دوست داره پر کنه دوباره خالی کنه

آب بازی دوس دارن وان حمامشو آب کن بازی کنه

خودش بچم با وسایل خونه سرگرم میشه

وسایل آشپزخونه کتاب خوندن بازی با اسباب بازی چسبیدن به بغل مامان‌ گریه و بهونه😂و این چرخه ادامه داره

آشپزخونه کابینت قابلمه ها
یعنی هیچ چیزی مثل اونا سرگرمش نمیکنه

اسباب بازی تلوزیون
آرایش هام کمدها کابینت ها
و...

به نام خدا امروز همش بهش خوردنی دادم خورده ول کن ماجرا شده 🤣😆حتی ول کن من شده

🥲🥲با هیچییی سرگرم نمیشه

سوال های مرتبط