برا منم همینطور بود امروز فقط کشش اینا بود
حرکتش نسبت به قبل کمتر بود ،حتی عصر سونو حرکت داشتم همچی خوب بود اما خواب بود دکتر به زور بیدارش کرد۳تا حرکت ثبت کرد
گفت هروقت دیدی حرکتش کمه یا کشش کوچولو هس بدون خوابه🤭
بیشتر حرکاتاشون الان کش و قوسه تا ضربه
همونم حرکت ب حساب میاد دیگه
برای منم امروز حرکتش کم بود نسبت ب بقیه روزا
شما ماما همراه گرفتید؟پیاده روی رو شروع کردید
نه عادیه جاشون تنگه بیشتر دیگه خودشونو کش و قوس میدن
این بنده خدا ها هم مثل ما از هفته ۳۰ به بعد رد دادن 😂
نی نی منم دیروز فعالیتش کم بود
امروز جبران کرد
البته باز هم کش و قوس و قوز کردنه
ولی همین هم حساب میشه.
الان جاشون کمه
گاهی تو پوزی که هستن راحت نیستن ، حرکتشون کمتره
بعضی روزا همینه حرکاتش کم میشه بعضی روزا زباد
اره منم از صب اینجور نمیدونم شاید پوزیشنی چیزی عوض کرده یا خوابه یا نمیدونم والا دیگ پدرمون در امد از بس با حرکتای اینا جلو عقب کردیم
برای منم همینطوره فقط سکسه ش متوجه شدم و دیگه هیچ
نمیدونم چیکار کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.