مامانا برای بتا ۱۴روز از پریود باید بگذره؟

۶ پاسخ

من یک روز از موعدم گذشته بود آزمایش دادم بتام ۲۰۰ بود که مثبت بود ، بارداری مثبت باشه اصلا نیازی نیست ۱۵ روز بگذره همون موقع موعد نشون میده

من چهاروز بعداز موعود ۹۶۸بود

یک هفته ام بگذره خوبه

من ۳ روز از موعدم رفتم مثبت شد روز دوم موعدم بی بی چکم مثبت شد

یک هفته اگر تاخیر بخوره پریود بهترین زمانه ولی قبلشم نشون میده

بنظرم اره من ۱۵روز گذشته بود رفتم اصلا عددی نگف فقط گف منفی💔🫠

سوال های مرتبط

مامان شیرکوچولو🦁 مامان شیرکوچولو🦁 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان صبا مامان صبا هفته بیستم بارداری