۱۶ پاسخ

اینه بزار جلو

حفظی بزن
و از اینه کمک بگیرید

دوستان کسایی که میگید آینه بذار یا حفظی بزن ببخشید برای قسمت بالا خب میشه اما برای وسط و اون درزها نمیشه خب! مخصوصا اینکه شکم جلو اومده دست هم راحت نمیره مگر این که باید ببخشید مثل دستشویی رفتن بشینی و اون وسطارو تمیز کنی که اونم خیلی به شکم فشار میاد.

من فعلا یکم میبینم ولی باز رو توالت فرنگی میشینم راحتتره، یه آیینه هم بذاری جلوت میتونی راحت ببینی

با آینه🫠
اونم نصفه نیمه😂😂

شیو نمیکنم‌😂😂

من رو توالت فرنگی میشینم راحت تر انجام میدم تا تو حمام ، همسرم انجام بده یه جوریه انگار خوب بلد نیس😅

با آینه و زخم و زیلی🥲

آقای همسر☺☺☺

حفظی😂😂😂😂

من اپیلاسیون میکنم

جناب همسر😂

اپیلاسیون

کرم مو‌بر
من امروز از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره بزن و زدم

به سختی من ژیلت میزنم

اپیلاسیون 😐🤍

سوال های مرتبط

مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری