۳ پاسخ

پستونک نمیخاد عزیزم
اصن درست نیست که از اول پستونک بدی به بچه
لباس چهاردست زیاده
دو دست کافیه ، که شامل مانتویی و شلوار و رکابی باشه
با همون سرهمی برای روز ترخیص

همشون اوکین.ولی خرما وآب میوه یا طبیعی یا سوپرمارکتی.واگر میتونی مغزیجات.وآب.ببر.
زیر انداز یبار مصرف هم بیمارستان یا میده یا میگه بخر.بستش۵عددیه.بستگی به بیمارستانت داره بپرس

حوله برا چی اونم دو تا😐

سوال های مرتبط

مامان هامین 🧸🩵 مامان هامین 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد