من نزدم
من زدم
خیلی توجه نکردم که رو حرکات بچه تاثیر داشت یا نه😅
اگر واکسن کزاز ومیگی من زدم.مشکلی نداشت.دکتر گفت بزنی بهتره.نمیزنی هم مشکل نیس چون بیمارستان آلودس بزنی بهتره.فقط یکی دوروز جاش درد میکرد
من نزدم هنوز ۱۰ سال نگذشته از دفعه قبلی که زدم
واکسن کزاز تاثیری نداره رو حرکت یا هرچیز دیگه ای.. فقط یکی دو روز جای واکسن درد میگیره
من نزدم هنوز دکترم گفت نزن نیاز نیست
حالا خودم دودلم چیکار کنم
چ واکسنی؟ واسه ریه بچه ک زودتر تشکیل شه رو میگی ؟ منم امروز زدم یکم حرکتشو کم کرده دورش بگردم🥺
واکسن چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.