تهوع و استفراغ بعد واکسن دوماهگی طبیعیه؟

۵ پاسخ

بله طبیعیه بخاطر روتا ویروسه ک خورده

نه طبیعی نیست من داداشم پرستاره گفت اگه استفراغ اسهال توهوع داشت بچت دوباره بایدواکسن بزنی

نه عزیزم

نه...

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی