تب پسرم بعد واکسن دوماهگی تا ۳۷.۸ میره ... طبیعیه ؟

۲ پاسخ

طبیعی هی بدنشون گور میگیره ۲۴ ساعت اول باید هر ۴ ساعت بدی روز دوم هر ۶ ساعت روز سوم اگه تبش بازم بالا بود هر ۸ ساعت

هر ۴ ساعتی قطره استامینوفن پاراکید بده پاشویه کن براش کمپرس سرد و گرم انجام بده

سوال های مرتبط

مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان رضا کوچولو♥️🥹 مامان رضا کوچولو♥️🥹 ۹ ماهگی