۹ پاسخ

پودر عالیه سریع خوب میکنه ولی مراقب باش پخش نشه تو هوا وارد تنفسش بشه

هرچی میزنی فقط کالاندولا نزن برا پوست بچه ها خوب نیست پوستشون رو نازک تر میکنه بدتره
برا عرق سوزی و زخم اسهال و ادرار و اینا من فقط از آردن(روغن کبد ماهی) جواب گرفتم دوروزه خوبه خوب میشه عاااالیه

پودر بچه همیشه بدنشو بزن خیلی عالیه من برادخترم استفاده میکنم...خودمم ک عرق سوز بشم پودر میزنم درجاخوب میکنه

الفا خیلی خوبه

با شامپو بچه هم بشوری زود ب زود خوبه

من کالاندولا برند سیوند زدم خوب شد

من پودر بچه زدم خوب شد

روغن بدن بزن پماد بتامتازون یا کانادلا هم خوبن

اینو بزن عاللییییهههه شب قبل خوابش بزن صبح بشور

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🩵💙 مامان پسته پسر🩵💙 ۱ سالگی
مامان آرادم♡ مامان آرادم♡ ۱۷ ماهگی