۹ پاسخ

سه تا انصاری هست زهرا انصاری ومریم انصاری ونفیسه انصاری فکر کنم میگن زهرا نمیگیره ولی همه زیرمیزی میگیرن جدیدا

دکتر زهرا اسلامیان زیر میزی نمیگیره

شما سزارین دومی حتما میخوای دکتر خصوصی داشته باشی؟ اگه نه که برو درمانگاه بیمارستان ویزیت شو موقع زایمان دکتر شیفت عملت میکنه

فقط هفتت یکم بالاس همه دکترا قبول نمیکنن
بعدم خوب گفته دکترت ۱۰ تومن زیر میزی کلی انصاف به خرج داده واست😂

زهرا انصاری که زیرمیزی نمیگیره
البته تا پارسال که من زایمان کردمو همتختیم بیمارش بود نمیگرفت
کلینیک اصفهان

برو پیش دکتر رقایی

انصاری میگن زیرمیزی نمیگیره

جدی اخه گفتن انصاری و طالبی بدون زیر میزی هستش

خب دیگه اجباری اختیاری نداره..
مد شده همشون میگیرن😃...جالبه والا.

پیش کی میرین؟!

سوال های مرتبط