۲ پاسخ

من دو روز پیش ویزیت رفتم پیشش گف اگه میخوای خودم بیای بالاسرت سر زایمان یه هفت هشت ده تومن زیر میزی میگیرم ولی بنظر من علمش در حد یه دکتر عمومی اصلاااااا من خوشم نیومد یه فشار از منه باردار نگرفت تو این مطب یه دستگاه سونو نداشت هییییچ مراجعه کننده ای هم جز من اونجا نبود من دیگه نمیرم پیشش، پیش دکتر بصیرت نوبت گرفتم

نه دوسال پیش از من نگرفت سزا دوم بودم

سوال های مرتبط