بچه ها من بیمه نیستم اصلا قبولم میکنن می باید برم پیششون؟ نرخشون تا آذر که من فارغ شم همینه ینی؟؟
من خودم اسفند باهاش زایمان کردم
الانم همکارم این هفته زایمانش هست باهاش
۱۵ دستمزد بیمارستان اردیبهشت
منم اسفند ۱۵ دادم بیمارستانمم اردیبهشت بود
من زایمانم پیش ایشون بود
توی بیمارستان شیراز
به صورت اتفاقی اونب شیفتشون بود
و چون طبیعی بودم هیچ هزینه ای نگرفتن
من زنگ زدم گفت ۱۵ میگیرم سزارین دوم هستم بعثت کوثر و اردیبهشت عمل میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.