خانوما قرص امگا۳ تو بارداری خطر داره آیا؟

۵ پاسخ

امگا بدون جیوه باید بخوری،حتما روش نوشته باشه بدون جیوه

دکتر تجپیز میکنه برات. من از هفته ۲۶ شروع کردم و هفته ای دو تا میخورم. البته باید مخصوص دوران بارداری رو بخری

نه ولی زیر نظر پزشک بخور من ی هفته خوردم اشتهامو زیاد کرده بود ۱۰کیلو اضافه کردم

هفته ای دوبار میخوردم،دستور دکتر

نه خطر نداره

سوال های مرتبط

منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری