امگا بدون جیوه باید بخوری،حتما روش نوشته باشه بدون جیوه
دکتر تجپیز میکنه برات. من از هفته ۲۶ شروع کردم و هفته ای دو تا میخورم. البته باید مخصوص دوران بارداری رو بخری
نه ولی زیر نظر پزشک بخور من ی هفته خوردم اشتهامو زیاد کرده بود ۱۰کیلو اضافه کردم
هفته ای دوبار میخوردم،دستور دکتر
نه خطر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.