خانما ۳۴ هفته هستم رفتم سونو وزن بچها ۲ کیلو بود خوبه؟؟

۴ پاسخ

لیدی میل بخور بچه وزن بگیره،یکم کمه وزنش

نه کمه وزنش

یکم پایینه…من ۳۲هفته رفتم وزنش ۲/۳۰۰بود گفت خوبه

منم ۲۱۵۰بود‌گفت‌کمه

سوال های مرتبط

مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۴ ماهگی