سلام خانم ها سونو گرافی منو ببینید

تصویر
۵ پاسخ

خوب چرا تست نمیزنی یا آزمایش نمیدی چرا اول سونو رفتی

انشالله به حق این شبای عزیز بارداری

بنظرم بارداری ولی توی مرحله اوله برای من هم این جوری اینجوری بود باردار بودم

ضخامت آندومتر زیاد نیست

روز چند سیکلتی

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری