۳ پاسخ

منم یکی دوبار قبلا اینجوری شده بود... فهمیدم که درد داشته... احتمالا یا درد دندون یا دل درد یا سرماخورده.... بهش استا بده... دارو دلدرد هم بده... باید تحمل کنی چاره ای نیست🥺

دندونه عزیزم
یکم دیفن هیدارمین بزن رو انگشتت بزن رو لثه‌هاش دردش کمتر بشه

دندونشه حتما
من این وقتا تو شبشه کمی اب و استا میریزم میخوره چندساعتی ارومه اگرم بیدار شه پستونک میگیره راحت میخابه

سوال های مرتبط