۲۰ روز تاخیررررررر؟؟؟اگه باردار باشی الانم بزنی نشون میده من ۸ روز تاخیرداشتم
الان میتونی بزنی فرقی نداره
چن روز تاخیر داری
من پنج روزه درد پریودی رو کشیدم ولی هنوز خبری نیست این ماه دقیقا خواهر بردار بودیم
من امروز زدم منفی شد ولی هنوز پزی نشدم😭
من بودم دو تا میگرفتم یکی الان میزدم یکی صبح🥲😅
الان بزن برای چی میخوای تا فردا صبح صبر کنی
اگر خدا بخواد میشه اگر نخواد نمیشه
انشاالله خیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.