من بستری شدم صبح سزارین بشم.. برام دعا کنید

۱۴ پاسخ

بسلامتی عزیزم ، منم صبح بستری و زایمان میکنم ایشالا هممون با نی نی های خوشگلمون بیاییم خونه

سلام چند هفته ای دقیق

انشالله به سلامتی بغلش کنی.اصلا نگران نباش استرس هم نداشته باش.اونقدر راحت میگذره .

دقیق چندهفته ای عزیزم

عزیزم ب سلامتی چند هفتیی و آخرین سونو کی انجام دادی

بسلامتی لحظه فارغ شدن منو هم دعا کن عزیزم

بسلامتی

الهی عزیزم بسلامتی زایمان کنی

عزیزم چند هفته ای

انشالله صبح کوچولوی نازنینت رو بغل بگیری تو هم سر زایمان برا من دعا کن آب دور بچم زیاده

ای جان‌ب سلامتییییییییییییییییییییی 🤗🤗🤗♥️🍼🤍🤲🏻
الهی زایمان خوبی رو پیش رو داری و برات بهترین خاطره میشه🤍🤲🏻

هستم هیئت .همینجا برات دعا میکنم به حق این شبای عزیز بسلامتی زایمان کنی و نی نی رو بغل بگیری

بسلامتی عزیزم 🥹❣️

بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان آناشید و آنیل مامان آناشید و آنیل روزهای ابتدایی تولد