۱۲ پاسخ

عزیزم اول اینکه انشالله که بچتو صحیح و سالم بغل دوم اینکه اره عزیزم منم بچم به دنیا اومد هزار تا مشکل داشت همه ی سونو ازمایشامم خوب بودن بچمو تو ۶ ماهگی از دست دادم فروردین همین امسال فوت شد 😭

فکر و خیال بد نکن همش فکرای خوب بکن چرا استرس به خودت میدی

آره منم خیلی دیدم حالا هفته ام پایین اونایی زایمان کردن و زیاد نمیاره
ولی دوتا خانومه عکس بچه هاشو نو گذاشته بودن که
گوششون سوراخ نداشت فک کنم ی گوش بچه ناشنوا بود
خدا خودش نگهدار بچه هامون باشه

نخون بابا همه چی اوکیه انرژی منفی نده

مثبت فکرکن بسپارش دست خدا

کمتر بیا گهواره بخدا انقدر مامانا استرس میدن ادم روانی میشه

این فکرا ت این دوران عادی عزیزم

چرا به چیزهای منفی فکر میکنی استرس میدی بخودت،؟؟بسپار به خدا انشالله هیچ چیزی نیست
به هرچی فکر کنی کارما وارد زندگیت میکنه

دوباره الان یکی گفته قلبش سوراخه با اکو هم مشخص نشده اکو داده سالم بوده 😑

گهواره سعی میکنم کمتر بیام بیشتر استرس میگیرم؛استرس لعنتی بارداری بهت زهر میکنه

ایشالا که سالمه نگران نباش. منم همین نگرانی رو دارم اتفاقا. پلی خیلی پرو بال بهش نمی‌دم

ایشالله سالمه ب چیز بد فکر‌نکن

سوال های مرتبط