ساک ها مون هم تکمیل شد 🫡
استرس دارم درد سزارین زیاد باشه 😟

تصویر
۲۰ پاسخ

کاش منم سزارین کنن راحت شم
من درد ندارم بچمم وزنش بالاعه نمیخوام پاره شم🥺

بهترین عمله اصلا استرس نداشته باش چیزی نمیفهمی

سزارین وحشتناکه درد بخیه رو تا بخیه رو نکشی نمیتونی ازجات تکون بخوری خیلی سوزش داره مخصوصا الان که گرمم هست هوا
درد سزارین اینه طبیعی معلوم نیست چه جوریه واقعا

من سزارین رو نمی‌دونم ولی خودتو واسه دردای احتمالی آماده کن من میدونستم که توو زایمان طبیعی باید دردها رو کشید ولی اصلا نمیدونستم بخیه ها آنقدر درد دارن خیلی اذیت شدم واسه همین بخیه های کوفتیم خیلی روحیم بهم ریخت چون نمیتونستم بشینم یا دستشویی و بلند شدن و همه این چیزا اذیت میشدم آخر رفتم کشیدمشون راحت شدم

ایشالا بسلامتی عزیزم زایمان راحتی داشته باشی

به سلامتی زایمان کنی مطمئن باش درد سزارین خیلی بهتر از طبیعیه. من هر دوتاشو تجربه کردم

پمپ درد بگیر یا بگو تو سرم برات مورفین بزنن تو ریکاوری و بگو ماساژ رحمی تو ریکاوری بهت بدن تا بهوش نیومدی

سلام عزیزم خدا پشت وپناه

دردش قابل تحمل هستش شدید نیس

دروغ گرا بی حسیت بره موقع راه رفتن در حد ده دقیقه اذیتی بعد خوب میشی هیچ چیز خاص دیگه ای نداره

خدا پشت و پناهت🥺 دعا کن برا منم ب خوشی بگزره 🥺😍

نه عزیزم من تجربه سزارین وطبیعی دارم خیلی سزارین بهتره استرس ب خودت وارد نکن

بسلامتی عزیزم ، شما چند تا سونو وزن رفتین ؟

چیا گذاشتی تو ساک مامان انا

واسه درد ففففقط شیاف بزن هیچی حالی نمیشه از درد

کی بستری میشی

منم دکتر واسه ۵ برج وقت داد امروز رفتم😵‍💫برو انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی بیا واسه منم تعریف کن

مگه چندتا ساک بستین هتل که نمیخوایین برین همش یه شبه منکه وسایل خودمو وبچه رو توی ساک بچه چیدم

ایشالا بسلامتی زایمان نیکنی عزیزم
منم فردا شب میرم ولی از صبح دارم فقط درد تحمل میکنم🥲اصلا استرس فردا رو‌شسته برده

ن تجربه ی عالی هستش سزارین نترس

سوال های مرتبط

مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری