۸ پاسخ

پوستش و هسته شو در میارم

من غیر سیب و موز .پرتقال.انبه هنو میوه دیگه ای ندادم

من با پوست میدم

من نمیدم میوه فصل میترسم

پوست نداشته باشه بهتره

من چه با پوست چه بدون پوست بهش دادم گیلاس رو دوست نداره 😑😂

درمیام

خودش پوستشو درمیارهفقطم دوتا دندونش کوچیک زده بیرون

سوال های مرتبط

مامان Aniya مامان Aniya ۱ سالگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان باران 🌧️🥹 مامان باران 🌧️🥹 ۱۲ ماهگی