نوزاد نمیتونه مردمک چشمش رو کنترل کنه برای همین چپ میشه،دختر منم هست،ی چشمش اینجوری میشه بعضی اوقات ک بعش نزدیک بشی میخواد تمرکز کنه نگات کنه اینطور میشه
😂پسر منم ، ما خیلی میخندیم ،معمولا اون زمانا یا ترسیده یا داره پیپی میکنه
بله عادیه کاملا
بچه ی فامیل ما اینجوریه ۷ سالشه درست نشده بنظرم یه چشم مزشکی ببر
عادیه عزیزم خوب میشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.