۵ پاسخ

نوزاد نمیتونه مردمک چشمش رو کنترل کنه برای همین چپ میشه،دختر منم هست،ی چشمش اینجوری میشه بعضی اوقات ک بعش نزدیک بشی میخواد تمرکز کنه نگات کنه اینطور میشه

😂پسر منم ، ما خیلی می‌خندیم ،معمولا اون زمانا یا ترسیده یا داره پیپی میکنه

بله عادیه کاملا

بچه ی فامیل ما اینجوریه ۷ سالشه درست نشده بنظرم یه چشم مزشکی ببر

عادیه عزیزم خوب میشه نگران نباش

سوال های مرتبط