قشنگع واسه دخترم خریدم

تصویر
۶ پاسخ

اره خوشگله 😍

حضوری خریدی عزیزم؟؟؟؟
خیلی قشنگه مبارکش باشه

خیلی نانازه چقدر خریدید؟

چند سالشه؟

چند گرفتی تا الان از این پیراهنا واسه دخترم نپوشوندم همش تیپ اسپرت و لش😑🤦😂

آره خیلی قشنگه مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی