سلام این پیراهن قشنگع واسه دخترم خریدم

تصویر
۶ پاسخ

مبارکش باشه ب دلخوشی و سلامتی تن کنه😍❤️

ازه قشنگه این جور پیراهنا وقتی اندازه باشه روتن خوب میشینه .ماشلا بهش میاد

اره خوشگله مبارکه🥰

اینم تنپوشش

تصویر

عالیه. مبارکش باشه به خوشی بپوشه

اره عزیزم خیلی نازه مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۲ سالگی