پوشک چ سایزی بگیرم واسه بیمارستان؟مای بی بی خوبه؟

۸ پاسخ

اگه بچه از ۳ کیلو بیشتره سایز یک بگیر
هم مای بی بی خوبه هم مولفیکس
من برای دخترم فقط مولفیکس استفاده کردم عالی بود

سایز ۱ بخر
من مای بیبی خریدم چون اکثرا گفتن مولفیکس تازگیا باعث حساسیت میشه

من دخترم ۳۱۰۰ دنیا اومد یک مولفیکس می‌بستم، اما کمی بزرگ بود واسش

صفر بگیر دختر من الان نزدیک ۴ کیلو هست دارم ۱ استفاده میکنم واسش بزرگه

سایز صفر بخر پسر من بالای سه کیلو هست صفر استفاده میکنم

صفر بخر اره خوبه

من سایز صفر

من سایز یک مای بی بی خریدم

سوال های مرتبط