خانما سه روزه بچم لگد نمیزنه یا ی بار لگد نگرانم بنظرتون عادیه؟

۴ پاسخ

حداقل نزدیکترین درمانگاه کنار خونه ات برو،ضربان قلبش چک کنه

منم امروز اصلاااا تکون نخورد رفتم سونو گفت ثانیه ای یه جا بند نمیشه ببینمش
ما متوجه نمیشیم عزیزم غصه نخور

اگه اصلا لگد نمیزنه که عادی نیست فردا برو دکتر ی سونو بده

عزیزم توی هفته ی شما خیلی تکونا کمتر حس میشه و شاید تکون میخوره شما متوجه نمیشی اگر خیلی نکرانی باید سونو و نوار قلب بدی

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بهاروهدیه مامان بهاروهدیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وششم بارداری