۶ پاسخ

برا منم همینطوره ی دو سه روز خوب میزنه ی روز نمیزنه یا کمتر

زیر28هفته عادیه عزیزم
نگران نباش

احتمالا امروز خستس و کمتر لگد زده و تایمایی که لگد زده شما مشغول انجام کاری بودی متوجه نشدی.طبیعیه من سر پسر اولم خیلی میترسیدم زود میرفتم ان اس تی اما الآن دیگه صبر کردن و یاد گرفتم نگران نباش اگه دیدی فرداام همینجور بود برو دکتر

پیش میاد اینجوری، مهم نیست، دراز بکش شکمتو ماساژ بده

غذا و بستنی ام بخورم تاثیری نداره

دختر منم همینطوریه
دو سه روز خوبه بعد یه روز کلا نمیزنه

سوال های مرتبط