برا منم همینطوره ی دو سه روز خوب میزنه ی روز نمیزنه یا کمتر
زیر28هفته عادیه عزیزم
نگران نباش
احتمالا امروز خستس و کمتر لگد زده و تایمایی که لگد زده شما مشغول انجام کاری بودی متوجه نشدی.طبیعیه من سر پسر اولم خیلی میترسیدم زود میرفتم ان اس تی اما الآن دیگه صبر کردن و یاد گرفتم نگران نباش اگه دیدی فرداام همینجور بود برو دکتر
پیش میاد اینجوری، مهم نیست، دراز بکش شکمتو ماساژ بده
غذا و بستنی ام بخورم تاثیری نداره
دختر منم همینطوریه
دو سه روز خوبه بعد یه روز کلا نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.